پرسش و پاسخ 17

یکشنبه, 27 اسفند 1385 ساعت 14:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

» چگونه ميتوان روي يک سي دي معمولي اطلاعاتي را رايت کرده وبعد از يک مدت ديگر بتوان دوباره از فضاي خالي باقيمانده استفاده کرد.

◊ براي اين کار از برنامه Nero استفاده کنيد. در دفعه اول رايت گزينه Start Multisession Disk را انتخاب کنيد. در دفعات بعدي Continue Multisession Disk را انتخاب کنيد و در تب Burn گزينه Finalize را از حالت انتخاب خارج کنيد. با انتخاب Finalize انتهاي CD بسته مي شود و نمي توانيد در ادامه آن رايت کنيد.

» چگونه مي توان بر روي فايل هاي زيپ شده پسورد گذاشت يعني در هنگام باز کردن فايل زيپ شده از ما کلمه عبور خواسته شود .

◊ براي اين کار مي توانيد از برنامه WinRAR استفاده کنيد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد يک فايل را ZIP‌ هم بکنيد ولي بهتر است ان را RAR کنيد. به هر حال بعد از نصب اين برنامه بر روي فايل يا فولدر مورد نظر راست کليک کنيد و Add to archive را انتخاب کنيد. به سربرگ Advanced برويد و بر روي Set Password کليک کنيد. پسورد را دوبار در کادرهاي مخصوص وارد کنيد و OK را بزنيد. دوباره OK را بزنيد.

» مدتي است وقتي مي خواهم به اينترنت وصل شوم مودمم صدا نمي دهد. براي كنترل صداي مودم چه بايد كرد؟

◊ براي کنترل صداي مودم در ويندوز XP چند راه وجود دارد :

1- به کنترل پنل برويد. به قسمت Phone and modem option در کنترل پنل برويد. به تب Modem برويد. بر روي Properties کليک کنيد. در تب modem مي توانيد صداي مودم خود را کم يا زياد و يا قطع کنيد. البته بعضي مودمها فقط دو حالت قطع و وصل را داند ولي بعضي ديگر حالات مياني را نيز دارا مي باشند.

2- براي باز کردن صداي يک Connection در قسمت Properties همان Connectionي که ساخته ايد بر روي دکمه Configure کليک کنيد. تيک گزينه Enable Modem Speaker را بزنيد.

3- يک راه براي قطع کردن صداي مودم اين است که به قسمت Phone and modem option در کنترل پنل برويد. به تب Modem برويد. بر روي Properties کليک کنيد. در تب Advanced و در کادر Extra Settings عبارت ATM0 را وارد و Ok کنيد. براي وصل کردن صداي مودم اين عبارت را از اين قسمت برداريد.

اطلاعات تکميلي

  • تاریخ انتشار نسخه چاپی: چهارشنبه, 23 اسفند 1385
  • صفحه در فصلنامه: صفحه 79
  • شماره فصلنامه: فصلنامه شماره 17
بازدید 8715 بار
محتوای بیشتر در این بخش: « آموزش 17
شما اينجا هستيد:خانه آرشیو فصلنامه شماره 17 (زمستان 1385) پرسش و پاسخ 17